Begroting 2020-2023

03. Dienstverlening

Wat willen we bereiken en wat gaan we daarvoor doen?

Speerpunten

Acties

1

Inwoners zijn tevreden over de kwaliteit van onze dienstverlening.

1.1

Dienstverlening is begrijpelijk, eenvoudig en toegankelijk ingericht.

1.2

We handelen volgens onze dienst-verleningsafspraken en maken deze voor de komende jaren meer specifiek per product of dienst, zodat inwoners nog beter weten wat ze mogen verwachten.

2

Inwoners ervaren een herkenbare identiteit en sociale samenhang in de verschillende dorpen.

2.1

In samenspraak met de inwoners leveren we maatwerk in de dorpen.

2.2

Beleid en projecten participatief aanpakken.

2.3

Zorgen voor samenhang tussen aanbod van voorzieningen op het gebied van wonen, zorg en welzijn (woonservice-gebieden).

2.4

Netwerkmethode ontwikkelen om intern integraal en dorpsgericht te kunnen werken (‘I Do': Integraal Dorpen-Overleg).